Welkom

Welkom bij het secretariaat

Het secretariaat is verantwoordelijk voor de afhandeling van alle in- en uitgaande post. Andere taken liggen op het gebied van het onderhouden van interne- en externe contacten waaronder vrijwilligers en de media. Klankbord is acief met het uitbreiden van haar externe netwerk. Uitbreiding van het netwerk is belangrijk om nog beter dan nu op te kunnen komen voor de belangen van (ex)kankerpatiënten.

Als u iets mist op de website, of wilt u informatie aanvragen die u niet direct op de website kan vinden? Geef het dan aan ons door.

Met vriendelijke groet,

Stichting Klankbord

Stichting klankbord Algemene gegevens

Postbus 1058, 3860 BB Nijkerk
Telefoon: 033-2473464 (tijdens kantooruren)
K.v.K Amersfoort 41190147
ANBI: 8054.96.270
Subsidiegevers : KWF kankerbestrijding, PGO Ministerie VWS
Samenwerking met o.a : KWF, NFK, NSvG, SDK
ING Bank:     NL88INGB0005059314
ABN/AMRO:  NL91ABNA0605012172

Vertegenwoordigd in: CRAZ cliëntenraad ac. ziekenhuizen, NFK, NWHHT werkgr. hoofd/halstumoren
Overleg periodiek met: ziekenhuizen, medici, paramedici, inloophuizen, Integrale Kankercentra, KWF kankerbestrijding

Kookboek, als eten even moeilijk is
Caplan Books ISBN 978-90-8724-106-3 op basis van ervaringen van lotgenoten

HTML clipboard Welkom bij het secretariaat
van de Stichting Diagnose Kanker (SDK)!

Dankzij vele vrijwilligers groeit de SDK en kan zij steeds meer diensten verlenen aan (ex)kankerpatiënten en hun naasten. Zonder twijfel een fantastische ontwikkeling!

Het komende jaar zal de SDK haar externe netwerk verder uit gaan breiden. Uitbreiding van het netwerk is belangrijk om nog beter dan nu op te kunnen komen voor de belangen van (ex)kankerpatiënten. Daarnaast wordt gewerkt aan nieuwe manieren om het lotgenotencontact te optimaliseren.

Op deze site zijn alle openbare verslagen en plannen van de SDK terug te vinden. Deze zijn toegankelijk voor een ieder die daarin geïnteresseerd is.

Met vriendelijke groet,